Huisregels
Bij het maken van een afspraak ga je automatisch akkoord met de huisregels.
- Er wordt alleen op afspraak gewerkt.
- Bij nieuwe klanten vraag ik een aanbetaling van de behandeling. Een week voor de afspraak ontvangt de klant een Tikkie verzoek. De betaling moet binnen 24 uur betaald wordt, anders vervalt de afspraak.
- Een afspraak afzeggen of annuleren kan tot minimaal 24 uur voor de behandeling, anders ben ik genoodzaakt om 100% in rekening te brengen voor de gereserveerde tijd.
- Bent u 15 min te laat dan wordt uw afspraak geannuleerd en moet u een andere afspraak maken. Er wordt dan 100% van de afspraakkosten in rekening gebracht.
- Bij niet komen opdagen, wordt er 100% van de afgesproken behandeling in rekening gebracht.
- De salon geeft 5 dagen garantie op de behandeling, hieronder wordt verstaan het repareren van de nagel(s). De salon geeft onder geen beding geld retour. De garantie vervalt als:
- De klant de nagels bijt.
- De klant met chemische middelen in contact is geweest.
- De klant heeft de nagel gestoten.
- De klant heeft het zorgadvies niet gevolgd.
- De betaling is zowel contant als met Tikkie mogelijk. Betalingen moeten altijd in de salon worden voldaan.
- Bij een eerste behandeling dienen de nagels vrij te zijn van kunstproduct. Wanneer het product niet door mij is gezet, worden er extra kosten in rekening gebracht voor het verwijderen van het product.
- In de salon wordt met chemische stoffen gewerkt. Om die reden zijn er geen kinderen toegestaan.
- Vanwege de beperkte ruimte, is het helaas niet mogelijk om andere personen mee te nemen tijdens de behandeling.
- Behandelingen worden vanaf 18 jaar uitgevoerd.
- Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, van welke aard dan ook, ontstaan doordat de nagelstudio is uitgegaan van door de klant verstrekte onjuiste en/of onvolledige informatie over relevante lichamelijke aandoeningen, medicijngebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
House rules
When making an appointment, you automatically agree to the house rules.
- The salon works only by appointment.
- For new customers, the deposit of the treatment is requested. A week before the appointment, the client will receive a Tikkie payment request. The payment must be confirmed within 24 hours, otherwise the appointment will be cancelled.
- An appointment cancellation must be done at least 24 hours before the appointment, otherwise the full price of the treatment will be charged for the reserved time.
- In case of delay, after 15 minutes the appointment will be cancelled, and another appointment will have to be made. The full price of the treatment will be charged for the reserved time.
- In case of no-show, the full price of the treatment will be charged for the reserved time.
- A 5-day warranty is given on every treatment, understood as the repair of the nail(s). The salon does not return money under any circumstances. The warranty expires if:
- The client bites the nails.
- The client has been in contact with chemical agents without using gloves.
- The client has hit the nail.
- The client did not follow the care advice.
- The payment is possible in cash or with a Tikkie payment request. Payments must be fully covered before leaving the salon.
- During a first treatment, the nails must be free of product. If the product has not been applied by The Nailhouse, additional costs will be charged for removing the old product.
- The salon works with chemicals. For that reason, children are not allowed.
- Due to space limitation, it is not feasible to bring other people to the salon during the treatment.
- The minimum age for Gel Polish is 16 years and for nail extensions is 18 years old.
- The salon is not liable for any damage caused by a treatment if the client has provided incorrect and/or incomplete information about relevant physical disorders, use of medication, work related or leisure activities.